FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 4.- Karkas Balázs #16 TE/OL

A csapat közkedvelt tight endje, Karkas Balázs is megválaszolta, a már jól ismert kérdéseket.

dsc009361.jpg

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?

2010-ben az első meccsem a Super Bowl volt. A Green Bay Packers játszott a Pittsburg Steelers ellen. Apukámmal néztem, még csak halkan figyelgettem, de egészen lekötött.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?

Hát, milyen jól is nézett ki az a sárga-zöld cucc, és még nyertek is, így maradt a Packers. Azt mondhatnák, divatdrukker vagyok, de meg is maradtam náluk mái napig. Ide s tova nyolc éve vagyok sajtfejű.

Honnan szereztél tudomást az itthoni fociról?

A flagball csapatom szervezett egy túrát fel, Budapestre a HFL döntőre, én is utaztam velük. Ez 2014-ben volt, az akkor alakult Cowbells csapott össze a bajnok Wolvessal, és az újoncoknak sikerült megvernie a címvédőt. Ez is olyan volt, mint az első NFL mérkőzés, mert az óta is, ha csapatot kellene mondanom, akkor a Cowbellsnek szurkolok (Igaz akkor az akkori egyeduralkodó, Wolves ellen kellett szurkolni), igaz nem nagyon követem a HFL-t.

Miért kezdtél el játszani? Honnan hallottál a csapatról?

Flagballozással kezdtem az egész pályafutásomat, 5 évet le is húztam náluk. A csapatunk vezetője beszélt az akkor alakuló szegedi csapat kemény magjával. Egy két flag edzésre lejött Esteban, Petro, meg még páran. Kiritől kaptunk egy meghívót az edzésekre, ekkor egyedül ugyan, de lementem. Majd engedélyt kaptunk, hogy részt vegyünk a Minicampen. Osztálytársammal, Hansel Botonddal, lenéztünk, aki már pár éve tervezte, hogy el kezd játszani. Megnéztük a tábort, és itt ragadtunk.

dsc09302.JPG

Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?

Az első edzésen, amin ténylegesen részt vettem, odamentem az elkapó edzőhöz, hogy újoncként mi a teendőm. Megkérdezték, milyen poszton szeretnék játszani. Akkor már tisztában voltam az NFL-ből, hogy a testi adottságaim milyen posztra jók, így úgy gondoltam a WR és tight end poszt is megfelelő nekem. A coach nagyon megörült, hogy végre valaki, aki nem elkapó akar lenni. Így el is küldött a falakhoz.

Ki a példaképed?

Ha az ember sok amerikai focit néz, rengeteg játékost megismer, ezért nehéz egyet választani. A saját posztomról mondanék két kiemelkedő játékost, Jimmy Graham, a Green Bay, és Jared Cook, a Raiders játékosa. De természetesen a liga televan tehetséges TE-kel úgy mint Travis Kelce, Zach Ertz, Eric Ebron, vagy a New England megállíthatatatlanja, Rob Gronkowski.

50485501_2082362461844246_7117537902199832576_n1.jpg

Mit adott neked a foci?

Egy olyan közösséget, ahova öröm lejárni, ahol mindig felvidulok. Ahol akármi van, megy a röhögés és a jókedv.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr5414580012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása