FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás - Medgyesi Csongor #60 OL

Az offensive line gyöngyszeme, a Guardians egyik legkedveltebb mókamestere, Medgyesi Csongor!

dsc08212_1.jpg

 

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival
Úgy 2012 körül kezdtem nézni a Super Bowlt, és azóta is életem része.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?
Két kedvencem van, a New England és az Eagles. A Patriots játszott az első meccsen, amit láttam, és megtetszett a mezük. Aztán láttam, hogy Family Guy rész is van róla. Tudtam, hogy nekik kell szurkolni, ki tudta még, hogy ők a legjobbak. Az Eaglest azóta követem, mióta a Budapest Eaglesnél játszottam. Ezen kívül még a Seahawksot szeretem a color rush mez miatt.

dsc08731.jpg

Honnan szereztél tudomást az itthoni fociról?
Az unokaöcsémnek volt atlétikai versenye az Építők pályával szemben, és épp azon tűnődtem, hogy visszamegyek rögbizni, amikor láttam srácokat cuccban kijönni a szemben lévő pályáról és megkérdeztem, hogy mikor vannak edzések, két nap múlva már lenn is voltam.

dsc09302_1.JPG

Miért kezdtél el játszani?
Amikor a meccseket néztem, mindig az volt bennem, hogy ez de menő lehet. Nem értettem sokat belőle, de tetszett, hogy hatalmas emberek legálisan ütik egymást.

Honnan hallottál a csapatról?
Tavaly jöttem ide egyetem miatt, írtam is a Templarsnak, de nem írtak vissza. Nagyon elkeseredtem azt hittem, nem kellek ide. Utána írtam a makóiaknak, hogy hátha oda sikerül bejutnom, ott mondták, hogy van Szegeden is csapat. Írtam is nekik, majd pár nap múlva lementem a Szabadság térre, és egy Tóth Dávid nevű ember széles mosollyal fogadott.

dsc09886.jpgMiért választottad azt a posztot, ahol játszol
Méretem miatt csak a fal jöhetett szóba. Először a defense-ben kezdtem, aztán az nem jött be igazán, így kötöttem ki az Offense-nél.

Ki a példaképed?
A szüleim.

Mit adott neked a foci?
Egy második családot.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr9214579944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása