FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Az első meccs válogatott mezben - Leszkován Ádám

A magyar amerikai futball válogatott november 6-án megnyerte utolsó Európa bajnoki mérkőzését Törökország ellen, ezzel veretlenül zárva ezt a versenysorozatot. Isztambulban pedig két Guardians játékos is pályára lépett. Elsőként Leszkován Ádám mesélt a válogatottbeli élményeiről.

Hogyan telt a két meccs közötti felkészülés?
Sokat készültünk, minden héten 2 edzés, 3 héten keresztül. Az utolsó héten csak vasárnap volt edzés, egy két órás és egy két és fél órás. A vidékiek kaptak szállást, így nem kellett járkálni.

Hogy ment az utolsó edzés?
A délelőtti és délutáni edzés nagyon jól sikerült, az edzők mind megdicsértek és Vili is odajött hozzám a végén. És még a Nemzeti Sportnak is nyilatkoztam.

Mit tudtatok a csapatban az adománygyűjtésről és a válogatott anyagi helyzetéről?
Mi tudtuk, mi a helyzet, folyamatosan tájékoztattak. Nem izgultunk miatta, egész végig úgy készültünk, hogy lejátszuk a meccset.

Mikor tudtad meg, hogy kerettag lettél?
Az utolsó edzésre már csak az utazó keret ment el. Tehát szerintem ilyen csütörtök körül kaptuk meg, hogy ki van benne a keretben.

255415110_475140253854637_8180781309199060726_n.jpg

Leszkován Ádám (24) a magyar válogatott tagjaként Isztambulban

Hogyan reagáltál?
Meglepődtem, de legbelül számítottam rá. Lehetett már tudni, ki tud eljönni a meccsre és ki nem. Nagyjából már lehetett sejteni, hogy ki megy. De nem bíztam el magamat, megvártam a biztosat.

Milyen érzés volt először pályára lépni válogatott mezben?
Váltakozó volt a hangulatom. Volt, amikor nagyon izgultam, a melegítésnél viszont már teljesen nyugodt voltam. De a srácok se izgultak, ez is csak egy meccs volt, amit le kellett játszani. De hihetetlen volt a kivonulás meg a himnusz éneklése.

Hogy telt a meccs napja?
A meccs előtti nap megcsináltuk a PCR tesztet, kaptunk szállást, hogy ne kelljen sokat utazni. Reggel 7-re kellett menni a reptérre, becsekkoltunk, megrohantuk a kajáldákat. Mire Isztambulban kikeveredtünk a reptérről az eltartott egy darabig. Ezért volt egy kis csúszás, pörgetni kellett ott a dolgokat. De maradt időnk rendesen bemelegíteni meg ráhangolódni a meccsre.

Elégedett voltál a játékidővel, amit kaptál?
Igazából egy kicsit többre számítottam így, hogy tét nélküli meccs volt, a védekezésben is meg akartam volna mutatni magam. Sajnos csak a speciális egységben tudtam pályára lépni, de ez így alakult.

Milyen volt az ünneplés a meccs után?
Már az öltözőben elkezdtük, de mikor visszaértünk a szállásra akkor indult az igazi buli. Be is vettük az éjszakai Isztambult.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr5016759848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása