FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 3.- Varga Ádám #66 DL/LB

Varga Ádám, a védelem egyik vezére, a támadók rémálma adott választ kérdéseimre.

dsc00168.jpg

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?

Tolnai Tamás barátom unszolására 2007 őszén mentem le az első edzésemre az akkori szegedi csapathoz, a Bats-hez. Előtte sokat mesélt már a fociról, de igazából nem értettem meg teljesen a lényegét. ”Szerencsémre” abban az időszakban épp erőnléti edzéseik voltak az itteni rögbicsapattal  közösen, úgyhogy a bemutatkozásom nem sikerült valami fényesre, konkrétan egy kör  futás után már levegőért kapkodtam és be is kellett fejeznem az edzést, de így volt lehetőségem figyelni és feltűnt, hogy a szenvedés ellenére is milyen jól érzik magukat, itt döntöttem el, hogy a tagja akarok lenni ennek a közösségnek. Elkezdtem videókat nézni a játék lényegéről, szabályairól és egyszerűen beszippantott ez a sport, és azóta sem tudok tőle távol maradni.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?

A Jacksonville Jaguars. Amikor megismerkedtem az NFL-lel több meccset is megnéztem, de hiányzott belőle az igazi izgalom, hogy szorítsak valakinek, így választani kellet. A 2008-as szezonban ez is meg is történt MOJO-nak köszönhetően, nagyon megfogott, ahogy egy ilyen, NFL-hez mérten kis, zömök ember ellavírozott a pályán.

dsc09041.JPG

Miért kezdtél el játszani?

Az elsődleges lökést a Bats adta, mint közösség, egyszerűen közéjük akartam tartozni. Másodsorban, mint fentebb kiderül nem voltam éppen fizikailag topon és ezen is akartam fejleszteni, később pedig maga a játék felépítése, ami nagyon megtetszett.

Honnan hallottál a csapatról?

Kiri Józsi keresett meg tavaly év elején azzal, hogy egy nagy dolog van készülőben foci terén ismét a megyében, menjek le hozzájuk és nézzem meg. Megnéztem, nem bántam meg.

Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?

Már melyiket? Centerként kezdtem a pályafutásom, mert azt mondták nekem az lesz a testhezálló, én hittem nekik, mivel akkor még nem sokat konyítottam hozzá. Később, amikor már átláttam a játékot, és megtehettem, hogy magam válasszak, a D fal mellett döntöttem, mivel nem voltam túl gyors, viszont erő volt bennem. Úgy gondoltam ez megfelelőbb számomra. Az idei szezonban, ha megfelelek a követelményeknek, szeretnék ismét egy új poszton helytállni linebackerként. Ez a poszt tetszett mindig is a legjobban az összetettsége miatt.

Ki a példaképed?

Pff, passz igazából nincs ilyen.

Mit adott neked a foci?

Erőt és mindent lebíró akaratot.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr7014579634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása