FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 7. - Vidumánszki Tamás #96 DL/LB

Térjünk át a labda másik oldalára! Vidumánszki Tamás a defense line tagjaként igen nagy fenyegetést jelent az ellenfél irányítójára

dsc00103.jpg

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Na, az sem most volt. Kb. 2004 körül, Tv-ben láttam egy Atlanta Falcons meccset.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?
Kell ezt kérdezni? Pittsburgh Steelers kb 2005-2006-os szezontól. Hogy miért, azt nem igazán tudom megmondani. Talán azért, mert nálunk a játék a védelemről szólt akkoriban. (Aaron Smith, Brett Keisel, Casey Hampton, James Farrior, James Harrison, Joey Porter, Ike Taylor, Troy Polamalu csak, hogy egy pár nevet említsek)

Honnan szereztél tudomást az itthoni fociról?
Egy mérkőzés közvetítés alatt bemondták, hogy melyik web lapon lehet megtalálni, hogy hol vannak csapatok. Megnéztem igaz akkor még nem volt Szegeden csapat, de írták, hogy szerveznek egy edzést (na, jó azt nem nevezném edzésnek) a Szabadság térre. Elmentem és ott pár sráccal (ha jól emlékszem, Dögi, Döme köztük volt) elkezdtünk dobálni, a többi meg már történelem.

dsc08964.JPG

Miért kezdtél el játszani?
Döme elragadó stílusa miatt. Viccet félre téve, mindig is sportoltam valamit. Akkoriban hagytam rá a gurulós focit, így úgy gondoltam, miért is ne.

Honnan hallottál a csapatról?
Valamiért felmentem a szövetség oldalára, és megláttam, hogy Szegeden is van újra foci. Felvettem a kapcsolatot velük. (ha jól emlékszem Petroval) Következő edzésen már ott voltam ismét a Szabadság téren.

dsc08374.jpg

Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?
Inkább úgy mondanám, hogy a poszt választott engem, kevés volt a „nagydarab”, és én csak annyit tudtam, hogy a védelemben szeretnék újra játszani. (a Bats-ben LB játszottam) Néhány évvel és kilóval többel maradt a DL poszt.

Ki a példaképed?
Az életben nincs olyanom.
Ha a fociból kellene mondani, akkor a játékhoz való hozzá állása és a pályán kívüli tevékenysége miatt Troy Polamalu-t mondanám.

Mit adott neked a foci?
Semmit és mindent. De mondhattam volna úgy is, hogy „Minden héten vasárnap”. Egy jó kis közösséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr314588012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása