FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Piros-sárgából piros-fehér-zöldbe

A Divízió I-es bajnokság lezárultával a csapatnak megkezdődött a pihenője. Azonban nem mindenki dobta sarokba a sisakot meg a vállvédőt. Augusztus 6-én és 7-én a válogatott toborzót tartott, ahol természetesen a Guardians játékosai is kipróbálták magukat.

Székesfehérvárra Ambrus Előd és Dr. Bodor Gergely először látogatott el, míg Hansel Botond és Langane Dominik már másodjára mutatta meg tudását a válogatott trénerének, mire is képes. Dan Pippin és csapata végül Előd és Boti munkáját jutalmazta meg azzal, hogy beválasztotta őket a magyar válogatott bő keretébe.tryout-142-web.jpg

“Nagyon megerőltetőnek és fárasztónak éreztem az edzést, de csapattársakkal sokkal könnyebb volt átvészelni. Szerencsére megérte, és nagyon sokat is tanultam belőle.”– mesélte a Guardians 17 éves elkapója. Aki saját elmondása szerint még nehezen is rázódott bele a munkába. Nem csoda, hogy meglepődött, mikor a szerencsés 79 fő közé került, akik Fehérváron megkezdik a felkészülést az Európa bajnokságra.

“Eredetileg tapasztalatszerzésnek szántuk az edzőmmel, és persze hasznos a jövőre nézve is, ha komolyan akarom venni a sportot. Nem is gondoltam, hogy sikerül bejutnom a bő keretbe, aztán most mégis itt vagyok. De arra még kevesebb esélyt látok, hogy a szűkítést is túléljem.”

tryout-101-web.jpg

Míg Előd először edzhet az ország legjobbjai között, addig a Botinak már másodjára adatik meg az a lehetőség, hogy a végső 45 fős nemzeti csapatba kerülésért küzdjön.

“Szerintem sokkal jobbak az esélyeim, mint tavaly, sokat fejlődtem az idén” – vélekedett a szegedi cornerback. “Örültem, hogy újra láthatom a srácokat. De szinte csak ez maradt változatlan az előző évhez képest. Mások a playek, más az edzés felépítés. Röviden, egy teljesen új megközelítési módot követ az új stáb.”

tryout-191-web.jpg

Az edzőtáborban egyébként még két Guardians játékos, Leszkován Ádám és Vadlövő Péter is részt vesz majd a hétvégén, hiszen ők tavaly már bebiztosították helyüket a válogatottban. Ha minden a legtökéletesebben alakul, ősszel négy Őrzőt láthatunk válogatott-mezben pályára lépni. Sok sikert a srácoknak! Go Guardians! Go Team Hungary!

Fotók: Kutasi Petra

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr8617908805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása