FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás - Hansel Botond #80 WR

 Hansel Botond, a Guardians elkapója, a salgótarjáni aréna offense MVP-je válaszolt.

dsc00069.jpg

Mikor ismerkedtél meg az amerikai focival?
Édesapám már régóta követi az NFL-t, ezért már kiskoromban megismerkedtem a sporttal. Aktívan 2015-16 óta követem a ligát.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?
A kedvenc csapatom az LA Rams. Nem nem azért mert most bejutottak a SB-ba, már régóta követem őket. Hogy miért? Tetszett a mezük. 

Hogyan ismerkedtél meg az itthoni focival?
Karkas Balázstól, kedvelt játékosunktól.

dsc09221.JPG

Miért kezdtél el játszani?
Tetszett a sport, szeretek csapatban dolgozni és szeretem a stratégiát is. Ki akartam próbálni, és beszívott a játék.

Honnan hallottál a csapatról?
Karkastól, odajött hozzám suliban és így szólt: "Hallod, lesz camp. Menjünk má'!". Erre csak egyféleképpen válaszolhattam. "Zsa."

Miért azt a posztot választottad, ahol játszol?
A poszt választott engem, testalkatom miatt. És Gyuri is azt mondta, hogy legyek WR.

Ki a példaképed?
A sportban Brandin Cooks. Kiemelkedő a teljesítménye és a keményebb elkapók közé tartozik.

Mit adott neked a foci?
Mindent. Egy nagy családot, barátságokat, erőt, kitartást és célt

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr1214590026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása