FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 10. - Stammer Szabolcs #31 S

Stammer Szabolcs, a Guardians safetyje volt következő játékos, akit kifaggattam. Szó szerint, ugyanis annak ellenére, hogy a tavalyi évben megkapta a csapat legjobb játékosának járó díjat, igen szerény és csöndes személyiségről beszélünk.

 

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Mint szerintem a legtöbben, a TV-ben láttam először ezt a sportot. Láttam egy meccset, aztán még egyet, majd még egyet. Azon kaptam magam, hogy a Super Bowlt nézem.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?
Seattle Seahawks. Legion of boom. szerintem elég ennyit mondanom.

dsc08378.jpg

Honnan szereztél tudomást az itthoni fociról?
Már 2014-ben hallottam a Szeged Batsről. Majd 2016-ban kötöttem ki az akkori Szeged Templars edzésén.

dsc088261.jpgMiért kezdtél el játszani?
Ki akartam magam próbálni és kihívásként kezeltem.

Honnan hallottál a csapatról?
2016 nyarán egy volt osztálytársam már a csapat tagja volt és elhívott, hogy próbáljam ki. Elmentem az első edzésre, nem pont úgy nézett ki, mint amit a TV-ben lát az ember, de nem is ez volt az elvárásom. Majd lementem a következőre és a következőre is, majd szerves tagjává váltam és nem telik el úgy nap, hogy ne gondoljak a focira.

Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?
Azért mert jobb adni mint kapni.

dsc09665.jpg

Ki a példaképed?
Kam Chancellor.

Mit adott neked a foci?
Megtanította, hogy képes vagyok túllépni a határaimat. Illetve egy második családot

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr4814596678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása