FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 11.- Mágori Milán #19 K/P/WR

A csapatunk eddigi egyetlen állandó játékosa a speciális egységben, a Guardians puntere, rúgója, és másodállásban elkapója, Mágori Milán.

20190131_073240.jpg

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?

2008 vagy 2009-ben egy akkori osztálytársam mesélt nekem erről a sportról, először vele néztem meccset. Majd, mikor labdája is lett, az iskola udvarán játszottunk állandóan.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?

Philadelphia Eagles. Miután elkezdtem nézni ezt a sportágat, láttam egy Donovan McNabb összefoglalót, és tetszett a játéka, ezért elkezdtem követni a Phily-t és aztán kialakult a rajongás.

Honnan szereztél tudomást az itthoni fociról?

Egy barátom hívott el még Békéscsabán,a Raptors egyik edzésére,akkor még komolyabban nem foglalkoztatott, hogy játszak,de kíváncsi lettem, hogy miként zajlik kis hazánkban ennek a remek játéknak a tér hódítása. Aztán szerencsére a Digi sport elkezdte közvetíteni is a HFL meccseket, így amikor az NFL véget ért, jöhetett a HFL.

dsc00768.jpg

Miért kezdtél el játszani?

Hobbi szinten az iskolában játszottunk, nekem az sokáig elég volt. Így telt el néhány év, majd múlt nyáron,amikor már beláttam és elfogadtam, hogy a gurulós fociban már nincs jövőm.

Honnan hallottál a csapatról?

Sziráczki Tomival beszélgettem, hogy szívesen kipróbálnám magamat az amerikai fociban. Ő már ekkor a Guardians csapatát erősítette, és nagy készülődésben volt a Kaposvár elleni meccsre.

Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?

A labdarúgó múltamból adódóan úgy gondoltam, hogy rúgónak jó leszek, így is mentem el az első edzésre, hogy majd megmutatom, mekkorát bírok rúgni. Azonban az edzésen szerencsére kipróbálhattam magam más szerepkörben is. A védekezés része nem ment a játéknak, de az edzés végén azt mondták, hogy fussak néhány fly-t, és kapni fogom a labdát, ezt már nagyon élveztem, és jól is ment, így elkapó lettem. Később a tojás labdát kitapasztalva rúgó és punter. Nagyon tetszenek ezek a posztok, még egy van, amiben szeretném kipróbálni magamat, remélem, hogy erre adódik majd alkalmam.

dsc083311.jpg

Ki a példaképed?

Rengeteg kiváló játékos játssza és játszotta korábban ezt a sportot, de ha egy valakit ki kellene emelnem, az Ray Lewis lenne. A karizmája, és ahogyan motiválni tudta a társait,az lenyűgözött engem.

Mit adott neked a foci?

Újra rajongást a sportolás iránt, illetve motivációt! Na, meg persze remek embereket ismerhettem meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr1814580132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása