FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 12.- Langane Dominik #24 RB

A Guardians fürge lábú futója, Langane Dominik fiatal kora ellenére elég nagy tapasztalattal rendelkezik. Ő volt következő faggatottam.

dsc08208.jpg

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Nem is igazán emlékszem arra, hogy mikor ismerkedtem meg magával a sporttal. Az viszont biztos, hogy akkor értettem meg teljesen, mikor nagyjából három évvel ezelőtt beléptem a szegedi csapatba.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?
Két csapatnak szurkolok. Az egyik a Panthers, mert ott játszik az egyik kedvenc játékosom, Cam Newton és idővel a csapatot is megszerettem. A másik pedig a Rams, ennél a csapatnál inkább a csapat, mint egység tetszik. Illetve van még néhány játékos innen-onnan, akit szeretek.

dsc00479.jpg

 

Miért kezdtél el játszani?
Már általános iskolás koromban akartam egy olyan sportot választani, amivel tudok külföldre ösztöndíjat szerezni. A két lehetőség a kosárlabda és az amerikai futball volt. A kosár nem ment rosszul, mikor kipróbáltam, de nem éreztem az én sportomnak. Ellenben az amerikai futballal, amiben szörnyű voltam, mikor elkezdtem, de úgy éreztem, ez lesz a nekem való, ebben akarok jó lenni.

Honnan hallottál a csapatról?
Interneten kerestem rá, hogy hol van lehetőség játszani és így kerültem a csapathoz.

Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?
WR-ként kezdtem, vártam, hogy egyszer kipróbálhassam magam QB-ként, de úgy másfél év után elgondolkoztam: "mi lenne, ha futó lennék?". Több az akció, a lehetőség és így a siker is nagyobb lehet. Elindultam a következő edzésre, hogy bejelentsem, futó szeretnék lenni, mire Kiri azzal fogadott, hogy megszavazták, hogy futó leszek. Ekkor tudtam, hogy tényleg az lesz az igazi posztom, ha így megegyezett mindkét oldalról a döntés.

 

dsc09229.jpg

Ki a példaképed?
Ez egy újabb nehéz kérdés számomra. Nem születtem bele a nagy futó legendák korába, szóval annak ellenére, hogy igyekszem minél jobban ismerni őket, nyilván nem láttam őket annyit játszani. A jelenlegi futók közül szeretem Hunt sokszínűségét, McCaffrey RB és WR kombinációját, Elliott erejét. Igyekszem összeválogatni mindenki játékából azt, amire nekem szükségem lehet, ami a legjobban tetszik és ezáltal megalkotni a saját stílusom.

Mit adott neked a foci?
Rengeteg jó élményt, egy második otthont, kitartást, magabiztosságot, fizikális és mentális erőt, barátokat, bajtársakat, családot. A futball a boldogságom nagy része. Valami, amivel kikapcsolódok, amibe belefektethetem a boldogságom, haragom, energiám. Ez a sport megtanít rengeteg értekre, ami fontos az életemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr7714581710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása