FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 13. - Juhász Tamás #94 DL

A Guardians defensive line-jának tengelye, az elvetemült Pats drukkerek egyike, Juhász Tamás!

dsc_0664.JPG
Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
A 2000-es évek közepén. Nem tudom megmondani pontosan, mert amikor először mutatta meg egy kint elő ismerősöm ezt a sportot, nem tudtam azonosulni vele, túl bonyolult volt és hosszú is.
Melyik a kedvenc NFL csapatod? Miért?
New England Patriots. 2010-ben kerültem újra kapcsolatba az NFL-lel, amikor láttam valahol, hogy Magyar játékos van újra a ligában. Innentől sokkal inkább követtem a meccseket és a Patset.
Hogyan ismerkedtél meg az itthoni focival?
Ahogy egyre inkább magával rántott az NFL világa, természetes módon egyre mélyebbre ástam benne, és megnéztem, mi a felhozatal nálunk.
Miért kezdtél el játszani?
Soha nem sportoltam huzamosabb ideig, mert bármibe belekezdtem vagy nem érdekelt vagy éppen nem arra a közösségre volt szükségem. Itt azonnal megtaláltam a helyem és ez az, ami miatt most is csinálom.
dsc08953.JPG
Honnan hallottál a csapatról?
Egy ideje már követtem a MAFSZ oldalát. Megjelent egy cikk, hogy a szövetség edzői segítséget nyújt kezdő csapatoknak minicampek formájában. Ehhez a cikkhez írtam, hogy jó lenne már Szegedre is egy csapat, mert kipróbálnám magam. Ezt Petro látta, és azonnal rám is írt, hogy éppen van csapat, nézzek meg egy edzést.
Miért azt a posztot választottad, ahol játszol?
Itt az alkat limitálja, ki melyik posztra lesz alkalmas. Egyet biztosan tudtam... Defense! 100kg fölött az ember nem igazán szeret futni, és én kis naiv azt hittem, a falaknak kevesebbet kell... Hát nagyot tévedtem...
Ki a példaképed?
Példaképem Vince Wilfork, Teddy Bruschi. A kedvenc játékosom Cameron Jordan.
Mit adott neked a foci?
Nagyon jó csapattársakat, erőnlétet, kitartást, és programot heti 3-4 alkalommal

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr7014596636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása