FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 14. - Sziráczki Tamás #88 WR

A csapat 88-asa, Sziráczki Tamás, elkapó is válaszolt a kérdéseimre.

dsc09379.JPG

 

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Egyik távolabbi rokonom vitt el 2006-ban egy, talán az első, magyar pro-bowl meccsre. Cheerleaderek, hot dog és látványos játék. Beleszerettem azonnal, főleg miután realizáltam a taktikai mélységét is.

Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?
New England Patriots, természetesen! 2006/7-es szezont nézve botlottam beléjük. Tetszett a mezük, az akkor meglehetősen látványos játékstílus, az irányítót pedig Tomnak hívják… Nem is kellett több, pedig már vacilláltam a Bucs és a Saints között.

Honnan szereztél tudomást az itthoni fociról?
Egyik barátom szólt, mivel folyton azon sopánkodtam, hogy de jó lenne ha Szegeden is lenne csapat… Nos volt, akkor még Bats néven.

dsc_0262.JPG

Miért kezdtél el játszani?
Mindig is szerettem sportolni, a foci pedig tökéletesen vegyítette az összes olyan aspektust, amit egy sportban keresek. Labdázás, kontakt, csapat játék érdekes 1v1 küzdelmekkel, változatos technikákkal minden poszton és nagyon látványos. Ki ne akarná kipróbálni?


Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?
Az alkatom volt az egyik, akkor nem nagyon tudtam mást elképzelni, másfelől a poszt látványossága és skill alapja tetszett. Ezért lettem elkapó.

dsc09339_1.JPG

Ki a példaképed?
Nehéz kérdés, nincs egy kifejezett példaképem. Sok NFL játékos állít remek példát elénk, mind a pályán mind azon kívül. Brady hozzáállása és küzdeni akarása, Amendola áldozatkézsége a Pats részéről, de imádom Larry Fitzgeraldot, Payton Manninget vagy
Jadeveon Clowneyt. Példaképet inkább a Guardiansból választottam.

Mit adott neked a foci?
Küzdeni akarást, kitartást, célokat és egy remek csapatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr3714596676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása