FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 16. -Fekete Milán #72 OL

A csapat guardja, lelkes Redskins drukkere. Vagy Raiders szurkolója? Én már nem is tudom követni. Fogadjátok szeretettel Fekete Milán bemutatkozását!

dsc09994.jpg

Hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
2016 októberében vitt le édesanyám az első edzésre, amikor még a Makó Rednecks néven ismertem meg a csapatot. Súlyomnál fogva egyből fal játékos lettem. Először a védelemben, majd később elfoglaltam az offense-ben is a helyemet, persze mint bal guard.

Melyik a kedvenc NFL csapatod?
Akik ismernek, tudják, hogy nagyon sok kedvenc csapatom van. Akár logó vagy a csapat története miatt. De a kedvencem az a Washington Redskins, mert egy elég szép időt megélt csapat és nagyon tetszik a játékuk. Még, ha nem is mindig muzsikálnak épp a legjobban.

Hol hallottál az itthoni fociról?
Itthoni focit először tévében néztem, amikor a Budapest Wolves játszott, már meg nem mondom melyik csapattal. Akkor megfogott a játékuk, és utána néztem neten jobban a csapatnak.

dsc08922.JPG

Miért kezdtél el játszani?
Egyrészt, mert kellett az életemben egy olyan sport, ami egy csapatban történik, és nem egyéni sport. Sokkal jobb edzés után a sok fáradt, de mégis elszánt arcot látni, miután kihozták magukból a 110%-ot.

Honnan tudtál a csapatról?
Egyszer megpillantottam sulimban egy plakátot, amin a Makó Rednecks csapat logója volt, és gondoltam, miért ne próbáljam ki.

Miért azon a poszton játszol, ahol?
Emlékszem, először elkapó akartam lenni, amikor még mit sem sejtve úton voltam az első edzésre. Amikor láttam, hogy az elég sok futással jár, inkább rábíztam magam az edzőkre, hogy mit ajánlanak. Így lettem fal játékos.

Ki a példaképed?
Példaképem talán a volt Redskins játékos, Morgan Moses.

Mit adott neked a foci?
Ez a sport egy olyan világot tárt ki elém, amin a legtöbben csak álmodni mernének. Már csak azért is megéri az a rengeteg buszozás, hogy legalább 2 óráig tudjak sportolni és a csapattársaimmal együtt lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr5814579992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása