FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 17. - Petrovszki Tamás #12 WR/TE

Petrovszki Tamás megélt már egyet-mást a sportban és a csapatban.

 51010671_2256079341122932_3343213972114374656_n.png

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Nekem a haveri köröm kezdte el nézni az amerikai focit 5 éve, és hát ha már ők is akkor én is benne voltam. Semmit nem tudtam az egészről, elkezdtem utánanézni mi miért történik, és megtetszett a dolog.

Melyik a kedvenc NFL csapatod? Miért?
Én is sajtfejű vagyok. A Green Bay Packers csapatnának szurkolok. Aaron Rodgers és Jordy Nelson játéka megfogott. Sajnos Nelson azóta elment az Oaklandhez, ezt nagyon sajnáltam. A Packers háza táján jelenleg nagy a fennforgás, de bízom benne hogy minden rendbe lesz a következő szezonra.

dsc09149.jpg

Hogyan ismerkedtél meg az itthoni focival?
Internetről. Nagyon sokat olvastam a sportról a neten, innen vettem tudomást a hazai bajnokságokról, illetve videó megosztó portálokon néztem a meccseket is.


Miért kezdtél el játszani?
A társasággal Szatymazra jártunk ki dobálgatni a focipályára, felálltunk egymás ellen és ökörködtünk. Ez adta az első löketet, hogy kipróbáljam milyen is élesben ez a sport.


Hogyan találtál rá a csapatra?
Osvald Ádám barátomtól hallottam hogy van egy szegedi csapat, vagyis inkább akkor még "baráti társaság" volt. Nem volt olyan komoly mint most a CFS Guardians. Akkor Szeged Templars volt a nevük, amiből lett a Szeged Sentinels, és egy makói fúzió során jutottunk el a jelenlegi állapothoz.

dsc09021.JPG

Miért azt a posztot választottad, ahol játszol?
Kb 7 évig kapus voltam gurulós fociban, így valamennyi labdaérzékem van, ezért a WR posztot választottam, de ez is fogott meg igazán, a testalkatomhoz is ez illik igazán. Falba azonnal felborítanának.

Ki a példaképed?
Jordy Nelson, egyértelmű.

Mit adott neked a foci?
Önbizalmat, és erőt. Ezenkívül jobb szárkapocscsont repedést, és az ujjaim is elmentek már párszor, de ezek nem tántorítanak el ettől a sporttól.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr9914596674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása