FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás - Marsi Tamás #23 RB
Csapatunk rakétalábú futóját nem könnyű utolérni, ha valakinek sikerül, az valamilyen csoda folytán lehetséges. Fogadjátok szeretettel Marsi Tamás szavait!

dsc00377.jpg
Hogyan ismerkedtél meg az amerikai futballal?
2 vagy 3 éve kezdtem el amerikai focizni. Egyik ismerősöm ajánlotta, hogy kezdjek el játszani. Már korábban is hallottam a dologról, és a tévében is láttam pár mérkőzést. Bár akkoriban nem nagyon értettem mi történik a pályán.
Melyik a kedvenc NFL csapatod?
Nincs kedvenc amerikai foci csapatom. Az az igazság hogy nem nagyon van időm megnézni minden egyes meccset így nem is kezdtem el rajongani egy csapat iránt sem.
Miért kezdtél el játszani?
Kisgyerek korom óta mindig sportoltam valamit. Így esett a választás az amerikai focira is.
dsc_0210.JPG
Miért azt a posztot, ahol játszol?
Eredetileg a defense posztjait céloztam meg, de mivel épp futóhiány volt a csapatban, mikor elkezdtem, ezért minden újoncot először azon a poszton próbáltak ki. Azonban néhány play után maradtam a csapat egyik futójátékosa.
Ki a példaképed?
Nincsen példaképem. Mindig csak arra törekszem hogy egyre jobb és jobb legyek de szerintem mindenki így van ezzel a csapatban mégiscsak a győzelemért megyünk a pályára.
dsc08330.jpg
Mit adott neked a foci?
Egy baromi jó közösséget. Talán a sportág veszélyességet miatt de egy meccs után az emberek összetartóbbak lesznek. És a mi csapatunk már nem egy meccsen van túl. Volt szerencsém magam kipróbálni egy másik csapatban Pesten egy U19-es bajnokság keretében. Az első meccs előtti edzéseken még furcsán néztünk egymásra, hiszen az ország minden pontjáról érkeztünk. Az első mérkőzés után azonban már úgy tűnt, mintha évek óta ismernénk egymást.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr7814596608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása