FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás - Hans Kessler #1 WR

Első bajnoki meccsünkön bemutatkozott csapatunk egyik játékosa, aki Németországból érkezett, hogy a szegedi egyetemen tanuljon. Szerencséjére Hans még itt, Csongrád megyében is megtalálta kedvenc sportját, az amerikai futballt. Egy éve a Guardianst segíti mind játékával, mind tudásával.

Einer unserer deutschen Spieler nahm ebenfalls bei unserem ersten Spiel der Saison teil. Er kam nach Szeged um an unserer Universität zu studieren, glücklicherweise fand er seinen Lieblingssport bei uns. Nun hilft er den Guardians schon seit einem Jahr mit seiner jahrelangen Erfahrung

1.jpg

Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Először 2009-ben találkoztam a sporttal. Egy helyi csapat, a Heidelberg Bulls meccsét láttam.(A nevüket később megváltoztatták.) Nem igazán értettem, mi folyik a pályán, de nagyon élveztem. A játékot, a pálya körüli hangulatot, beleértve a cheerleadereket és az amerikai kaját.

Wann und wie kamst du zum American Football?
Meinen ersten Kontakt mit Football hatte ich 2009. Ich habe ein Spiel in meiner Heimatstadt geschaut, ein Spiel der damaligen Heidelberg Bulls. Ich habe nichts verstanden von dem was dort vor sich ging, aber es hat mir trotzdem sofort gefallen, das Spiel an sich, die Atmosphäre inklusive der Cheerleader, das amerikanische Essen etc. Also suchte ich mir kurz danach ein Jugendteam in der Nähe, da Heidelberg damals keins hatte.

51843795_299715487394331_7839397530994475008_n.jpg

Melyik a kedvenc NFL csapatod? Miért?
A kedvenc NFL csapatom az Atlanta Falcons. Élnek rokonaim nem messze Atlantától. Athensban laknak, az egyetemi bajnokságban játszó Georgia Bulldogs városában. Úgyhogy elvakult szurkolója vagyok minden sportcsapatnak az államból.

Welches ist dein Lieblingsteam in der NFL und warum?
Mein Lieblingsteam in der NFL sind die Atlanta Falcons, ich habe Familie die dort in der Nähe wohnen. Sie leben in Athens, der Heimatstadt der Georgia Bulldogs. Ich bin deshalb ein großer Georgia Sport Fan.

Miért kezdtél el játszani?
Szeretem ezt a sportot. A stratégia és az erő összeállnak egy nagy mérkőzéssé. Muszáj, hogy imádd! Szeretem, hogy bárki játszhatja ezt a sportot. Mindegy, hogy milyen a testalkata: magas, alacsony, vékony, vagy nagydarab. Mindig van számodra egy megfelelő pozíció.

Warum hast du angefangen zu spielen?
Ich liebe diesen Sport, es ist Strategie kombiniert mit Kraft in einem Spiel. Man muss ihn einfach lieben. Außerdem mag ich es, dass jeder diesen Sport spielen kann, egal was für eine Statur der Spieler hat, es gibt immer eine Position auf der man spielen kann.

52572804_2273273606276126_4773684080229220352_n.jpg

Hogy akadtál rá a csapatra?
Mikor először jöttem ide, írtam a egy levelet a magyar liga felé, van-e Szegeden csapat, ahol tudnám folytatni a játékot. Így megadták nekem a csapat elérhetőségeit. Sajnos épp sérült voltam és az egyetem sok időmet vette el. Így egy év múlva csatlakoztam, és folytattam a játékot.

Wie wurdest du auf die Guardians aufmerksam?
Als ich letztes Jahr hier her kam, schrieb ich der offiziellen ungarischen Football Seite auf Facebook, um nach einem Team in der Nähe von Szeged zu fragen. Daraufhin gaben sie mir den Kontakt der Szeged Sentinels. Leider war ich noch verletzt aus der vorherigen Saison in Deutschland und war zudem durch die Universität recht eingespannt, weshalb ich erst ein Jahr später anfangen konnte.

52090401_320824505229694_6727698203371634688_n.jpg

Miért azt a posztot választottad, ahol játszol?
Elkapó vagyok.  Még egy korábbi edzőm mondta, hogy itt játsszak. Úgy gondolom azért, mert magas vagyok és gyors. Valamint labdarúgó kapus voltam előtte, szóval volt már tapasztalatom labdával.

Wieso hast du deine Position gewählt?
Ich bin Receiver, mein damaliger Coach hat mich in die Position gesteckt. Ich vermute weil ich groß und trotzdem recht schnell bin. Außerdem habe ich davor einige Jahre Fußball als Torwart gespielt, weshalb ich schon einiges an Erfahrung im Bälle fangen hatte.

Ki a példaképed?
Mint már említettem, az Atlanta Falconsnak szurkolok. Úgyhogy mióta draftolták Jolio Jonest, ő a példaképem a sportban. A legjobbak között van a posztján, mégsem szállt el magától, nem szókaratézik, mint sok más elkapó.

Wer ist dein Vorbild?
Wie bereits erwähnt ist mein Lieblings Team die Atlanta Falcons, als diese 2011 Julio Jones gedrafted haben, war er direkt mein sportliches Vorbild. Er ist einer der besten auf seiner Position und trotzdem auf dem Boden der Tatsachen geblieben, er ist kein großer „Trashtalker“, wie viele andere auf seiner Position.

52641279_811464802522763_3174051260617719808_n.jpg

Mit adott neked a foci?
Az amerikai foci nem hasonlítható egyik sporthoz sem. A csapatszellem nem mérhető semmihez, amit itt tapasztalsz. Mikor csatlakozol a csapathoz, olyan, mintha a második, nagy családoddal találkoznál. Hálás vagyok a Guardiansnak, hogy csatlakozhattam az övékhez.

Was hat dir Football gegeben?
American Football ist anders als jeder andere Sport, man hat dort einen komplett anderen Teamspirit. Wenn man einem Football Team beitritt, trifft man meistens auf eine zweite große Familie. Ich bin sehr dankbar, dass die Guardians mich so herzlich in ihrer großartigen Familie aufgenommen haben.

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr4214709423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása