FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Az első meccs válogatott mezben - Vadlövő Péter

A magyar amerikai futball válogatott november 6-án megnyerte utolsó Európa bajnoki mérkőzését Törökország ellen, ezzel pedig veretlenül zárta ezt a versenysorozatot. Isztambulban pedig két Guardians játékos is pályára lépett. Vadlövő Péter is elmesélte, hogyan élte meg első meccsét válogatott mezben.

Hogy telt a felkészülés a két meccs között?
Hosszú volt, de ahogy a minta mutatja megérte. Minden hétvégén edzés, 2 nap átlagosan 4 edzés. Az utolsó alkalommal már mindenki olajozottan, rutinból tette a dolgát.

Ti mennyire tudtatok a válogatott anyagi helyzetéről?
Tudtunk róla, de ezt a vezetőség intézte. Én személy szerint sajnálom, hogy egy Nemzeti Válogatott csapatnak adománygyűjtésbe kell kezdeni, hogy lejátsszon egy meccset.

Mikor tudtad meg, hogy bekerültél a keretbe?
Az utolsó edzés előtt kedden szóltak azok, akik nem kerültek be, hogy hívták őket az edzők. De csütörtökön került ki a hivatalos lista.

Hogyan reagáltál, mikor megtudtad?
Nagyon örültem neki, szerintem minden sportolónak ez az egyik legnagyobb elismerés.

255415110_475140253854637_8180781309199060726_n.jpgVadlövő Péter (59) a magyar válogatott tagjaként Isztambulban

Milyen volt a meccsnap?
Fárasztó. Utazás, rohangálás a reptereken, és persze az izgalom a meccs miatt.

Mennyire voltál elégedett azzal az idővel, amit a pályán töltöttél?
Szerintem egy meccsen csak az elégedett a játékidővel, aki le se jön a pályáról. Nekem az utolsó negyedben volt lehetőségem végig játszani, de az a negyed volt amikor egy nagyon kemény támadást vezettünk és azzal meg is nyertük a találkozót. Minden egyes percét élveztem!

Milyen érzés volt először válogatott mezben pályára lépni?
Az első play amire felmentem, az a csapat 2. játéka volt. Pozsonyi Bencének szétjött a sisakja, én pedig rohantam is fel. A fejemben csak az járt, hogy most kell igazán bemutatkozni. Sikerült is: a defensive tackle-t 3-5 yardig toltam fel és mozgattam ki a lyukból. Ezután Bence már szaladt is vissza, de ez volt az első playem válogatott mezben és ezt sose felejtem el.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr4616759886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása