FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás - Krasznai Balázs #7 QB

Szintén a Jászberény elleni szezonnyitó mérkőzésen mutatkozott be a Guardians újdonsült irányítója, Krasznai Balázs. A játékos Dunaújvárosból igazolt a Csongrád megyei csapathoz, ennek kapcsán tettem föl neki egy pár kérdést.

dsc02886_masolata.jpg

 

Hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Még középiskolás koromban egyszer a bátyám mutatta a tévében ezt a sportot onnantól kezdett érdekelni és kezdtem el követni.

Miért kezdtél el játszani?
Nagyon megtetszett a sport összetettsége és ki akartam próbálni magam benne.

Miért az irányító posztot választottad?
Azért választottam az irányító posztot, mivel előtte kézilabdáztam és dobó atléta voltam 5-6 évig. Amikor először lementem egy edzésre egész jól ment a dobás.

55641794_2276207502602763_878908423687634944_n_1.jpg

Hol játszottál eddigi karriered során?
Békéscsaba Raptorsban játszottam 5 szezont majd a csapat feloszlása után egy évet Jászberényben majd egy évet Nyíregyházán és a legutóbbi két évemet Dunaújvárosban töltöttem.

Hol hallottál a Guardiansról?
A Guardiansról az interneten és a régi szegedi csapattársaimtól hallottam először.

53591742_1742516322561389_7644721571298279424_n.jpg

Miért döntöttél amellett, hogy itt folytatod?
Az elmúlt években nagyon sokat utaztam és mikor hallottam, hogy Szegeden megalakult a csapat, nagyon megörültem neki, hogy a lakhelyemhez közelebb van egy csapat, ahol tudom folytatni a szeretett sportomat. Beszéltem telefonon Tóth Gáborral, Rüstüvel évekig játszottunk egy csapatban és szinte pár percen belül megbeszéltük, hogy jó helyem lesz köztetek. Ezt követően megbeszéltem szinte minden részletet Kiri Józsival és innentől kezdve indult el a közös munka.

Mi volt az első benyomásod rólunk?
Az első benyomás, vagyis inkább felismerés az volt, hogy milyen nagy az edzés látogatottság és az, hogy mindenki elkötelezetten és lelkesen végzi a feladatát. Mind az edzők, mind a játékosok. Meglepő szervezettséggel és profi módon vannak megszervezve az edzések ahhoz képest, hogy egy új csapatról van szó.

54432511_369799730531043_8984563024744415232_n.jpg

Miben tér el a Guardians a csapatoktól, ahol eddig játszottál?
Talán abban tér el az eddig csapatoktól, ahol játszottam, hogy itt elég sok olyan játékos van, aki szinte most kezdte el a sportot. De ezekben a srácokban nagy potenciál van és nyitottak a tanulásra. Keményen edzenek azért, hogy közösen, együtt fejlődjön a csapat. Az edzői gárdát is ki kell emeljem. Nagyon jól, precízen együtt dolgoznak, és jól végzik a feladatukat.

Mit vársz a szezontól?
Elég erősnek érzem a keretet, hogy meghatározó csapata legyünk a bajnokságnak.

Hogy képzeled el a saját jövődet és a csaptért?
A csapat jó úton jár a jövőt tekintve. Nem tartom kizártnak, hogy szintet is lépjen a következő években. Nekem ez már a tizedik évem és még pár évig szeretnék játszani, amíg a lehetőségek adottak.

Mit adott neked a foci?
Nagyon sok élményt és barátot adott nekem ez a sport, megtanított csapatban játszani és küzdeni egy csapatért

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr4814710647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása