FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Egy szezon Guardians-szemmel: Gulyás Zoltán
Gulyás Zoltán piros mezben tavasszal sok védő dolgát megnehezítette a pályán. Ügyességét ősszel a Budapest Eagles U19-es csapatában teheti próbára és csiszolhatja tovább, hogy aztán jövőre, már nagykorúként még gyorsabban szelje át a pályát, ezzel segítve a Guardians támadó- és speciális egységét.
dsc07720.jpg
Mit vártál szezon előtt magadtól illetve a csapattól?
Magamtól sokat. A csapattól, jó kérdés... Ez volt az első szezonom és csak a decemberi Arénán tudtam tapasztalni igazán, hogy milyen együtt játszani a csapattal. Mint elkapó bíztam abban, hogy sok touchdown-t tudok szerezni.
Miben fejlődtél az első idény alatt?
Az edzők biztos jobban látták, de amit talán érzékeltem az a blockolás és a labda tartás. Nem egyszer mondták el, miképp csináljam, hogy jobb legyek. Ezeket ahogyan tudtam, megjegyeztem.
Hogyan bírta a tested a megrázkódtatásokat?
Magamhoz képest jól. Gyakran történik velem sérülés különféle sportolás/testmozgás közben. Viszont idén csak a bokám bánta a sok testcsel miatt. Hamarabb is rendbe jöhetett volna, de sajnos mindig rádolgoztam, ráedzettem és csak rosszabb lett. Végül gyógytornász rendbe rakta és jobb lett mint valaha.
70000848_366839067320278_2698138570341744640_n.jpg
A család mennyire volt segítőkész, megértő a sok edzés, meccs miatt?
Maximálisan segítettek mindenben egytől-egyig. Ott voltak mellettem bármi történt. Emiatt sokat köszönhetik nekik.
Mennyire voltál megelégedve magaddal illetve a csapattal a szezon végére?
Magammal egyáltalán nem. Jobban tudtam volna teljesíteni, ha nem visz el az ideg meccs közben néhány hiba után.  De sajnos ezzel (még) nem tudok megküzdeni. A csapattal viszont megvoltam elégedve. Nyilván voltak hibák, de mindig láttam rajtuk az akarást és a csapatszellemet.
Az utazások során mi volt az a nem kötelező, de számodra elengedhetetlen tárgy, ami nem maradhatott otthon?
Elkapó kesztyű. Még ha szaga is volt, akkor is elengedhetetlen volt nekem.
Mi vált a meccsnapokon a rutinod részévé, mely egy átlagos napon kihagyható? Mi az ami ilyenkor különös jelentőséggel bír?
Cipő és sisak tisztítása.
Mi a kedvenc sztorid a szezonból?
Arénán az első pályára lépésem során megszereztem életem első tédéjét. Ekkor örömömben ledobtam a labdát a földre, hogy kicsit kiadjam magamból stresszt. De akkor láttam, hogy röpülnek jobbról-balról a sárga zászlók. Hirtelen bepánikoltam, hogy mit tehettem, ami miatt megbeszélés történt a bírók között. Ekkor tudatták velem, hogy szabálytalan ezt megtenni pontszerzés után. A következő nagypályás meccsen szerencsére újra tudtam pontot szerezni és direkt megakartam viccelni az oldal vonalnál lévő játékosokat és az edzőket, hogy újra ledobom a labdát a földre. Mindenkin az ijedtséget láttam és csak azt hallottam Lacitól hogy: Zolika, nehogy újra ledobd azt a labdát!
69392576_388725891812744_4617783321504514048_n.jpg
Mi az, amin biztosan változtatni fogsz a következő szezonig?
Fejben ottléten rontások után, fizikai állapoton.
Mi jellemezte a csapatot általánosságban a szezon során?
Máshogyan nem lehet kifejezni ahogy már korábban Márió leirta: "Az ÖSSZETARTÁS! Voltak nagy zakók, de soha, SOHA senki nem támadta a másikat, nem mutogatott másra. Sőt, szinte rögeszmésen mindenki annyira magát okolta, és támogatta a másikat, hogy az már beteges... Úgy gondolom, ezt hívják igazi csapatnak. Családnak. Ebben különbözünk szerintem a többi csapattól. Hihetetlen összetartás van a srácok között. És én erre nagyon büszke vagyok!" Miért vállalkoztál a játékra? Fejlődés szempontjából. Többet akarok elérni ezzel a sporttal.
69647564_2185722651539189_712652911129133056_n.jpg
Te idén nem csak a Guardians csapatát segíted játékoddal. Csatlakoztál a Budapest Eagles U19-es csapatához. Milyen az Eagles közössége?
Én szeretek csöndben és fegyelmezetten edzeni és ott nem mindig volt ez meg. De alapjáraton tetszik a közösségük.
Mennyi időt vesz igénybe az edzésre járás? Hogyan tudod megoldani?
Edzések Szegeden maradnak a Guardians-zel, csak számontartják, hogy hányszor jelenek meg itt. A meccsek pedig hétvégente lesznek az Eagles-zel.
Milyen szezont vársz az Eaglestől?
Lehetőleg, hogy U19-ben bajnokok legyünk. De ezt nem csak mondani kell...
Mi az elsődleges célod, amit felállítottál magadnak?
Válogatottban való szereplés. Remélem egyszer sikerül...

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr6515103608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása