FaceMask

Az amerikai foci női szemmel

Bemutatkozás 15. - Csik Balázs #53 LB
A Guardians fiatal linebackere, Csik Balázs!

dsc08866.jpg
Mikor és hogyan ismerkedtél meg az amerikai focival?
Mint mindenki más, a tévében láttam először meccset, olyan 2007-2008 körül.
Melyik a kedvenc NFL csapatod, miért?
Nincs kedvenc csapatom, mert nem igazán követem az NFL-t.
Honnan szereztél tudomást az itthoni fociról?
Elsősorban edzéseken, ahogy a többiek mesélték a történeteiket. Aztán a tévében is megtaláltam.
kjgf7.jpg
Miért kezdtél el játszani?
Mert nagyon szeretem a labda játékokat. Érdekelt a sport, így ki szerettem volna próbálni magam benne.
Honnan hallottál a csapatról?
Egyik ismerősöm, Stammer Szabolcs tett ki egy képet Facebookra, aztán meg is kerestem az edzésekkel kapcsolatban. Másnap már lent is voltam a pályán.
Miért választottad azt a posztot, ahol játszol?
A rutinosabb játékosok, edzők mondták, hogy alkatomból adódóan linebackerként tudnék legjobbam hasznára lenni a csapatnak.
dsc08861.jpg
Ki a példaképed?
Ez elég érdekes. Mindenkire felnézek a csapatban, mint az életben is. Mindenkitől van mit eltanulni, ellesni. De így akit példaképemnek tartanék, olyan nincsen.
Mit adott neked a foci?
Mindent. De szó szerint. Barátokat, tiszteletet, kitartást, önbizalmat, álmokat és célokat meg persze egy olyan közösséget ahova érdemes lejárni!

A bejegyzés trackback címe:

https://facemask.blog.hu/api/trackback/id/tr9214607398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

FaceMask

Az amerikai foci női szemmel.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása